5 روز بعد از دفن برادر شهیدم دستگیر شدم - شهدای ایران

شهدای ایران ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۸

5 روز بعد از دفن برادر شهیدم دستگیر شدم

به گزارش شهدای ایران ؛ حمیده نانکلی فقط 15 سال داشت که توسط ساواک دستگیر شد و بیش از دو سال از عمرش را در زندان به سر برد. او خواهر شهید مراد نانکلی از فعالان انقلابی بود که سال 53 توسط ایادی رژیم طاغوت به شهادت رسید. کمی بعد از شهادت برادر، حمیده دستگیر شد و غم از دست دادن برادر را به غم غربت و دلتنگی های زندان پیوند داد. این روز ها که در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت وگویی با این بانوی انقلابی انجام داده ایم که ماحصلش را تقدیم حضورتان می کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)