دولت نباید مناطق آزاد را دچار خود تحریمی کند - پایتخت ما

پایتخت ما ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۲:۱۰

دولت نباید مناطق آزاد را دچار خود تحریمی کند

دودهه است که مناطق آزاد فعالیت های خود را آغاز کرده اند. از سوئی این مناطق مورد اتهام این هستند که به چشم انداز مورد نظر مسئولین نرسیده اند و یا آنکه محلی برای قاچاق ارز و افزایش نرخ آن هستند. دفاعیات شاغلان این حوزه اما، از این قرار است که مسئولین به قوانین مندرج از سوی مقامات عالی و مجلس تمکین نمی کنند. تبصره هائی که براین قوانین وضع می گردد، حوزه امکاناتی که براساس قوانین مدون به آنها داده است را محدود می کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)