اولویت شهرداری پس از وقوع سیلاب، خدمت رسانی بود - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۳

اولویت شهرداری پس از وقوع سیلاب، خدمت رسانی بود

شیراز-ایرنا- شهردار شیراز گفت: پس از وقوع حادثه سیل اولویت اول مجموعه شهرداری خدمت رسانی و یاری به شهروندان و مسافران بود و درخصوص علل وقوع این حادثه و ابعاد مختلف آن باید کارشناسان و متخصصین ساعت ها و روزها وقت صرف و تنها پس از بررسی های دقیق و فنی اظهارنظر کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)