سازمان اموال تملیکی 4.8 میلیارد تومان کالا به سیل زدگان واگذار کرد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۶

سازمان اموال تملیکی 4.8 میلیارد تومان کالا به سیل زدگان واگذار کرد

معاون فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تاکنون 4 میلیارد و 800 میلیون تومان شامل تجهیزات و ابزار آلات مورد نیاز و مواد خوراکی در اختیار ارگان های مختلف از جمله هلال احمر، کمیته امداد و بهزیستی قرار گرفته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)