پروین: پرسپولیسی ها نباید زیاد به داوران اعتراض کنند - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۵

پروین: پرسپولیسی ها نباید زیاد به داوران اعتراض کنند

خبرورزشی: پرسپولیس نتوانست از شانس صعود خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا حفاظت کند و با شکست برابر پاختاکور، همه چیز را از دست داد. حالا زمانی است که پای صحبت کارشناسان و پیشکسوتان بنشینیم و از آن ها بپرسیم چطور ممکن است پرسپولیس که فینالیست لیگ قهرمانان بوده، در این فصل و در همین اول کار، در صعود به دور حذفی، ناکام بماند. دیروز به سراغ علی پروین رفتیم تا نظرش در مورد شرایط فعلی پرسپولیس را جویا شویم: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)