جلوگیری از اجرای "مار بازی" به خاطر کارگردان/ واکنش اینستاگرامی بهاره رهنما - جماران

جماران ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۵

جلوگیری از اجرای "مار بازی" به خاطر کارگردان/ واکنش اینستاگرامی بهاره رهنما

به گزارش جی پلاس؛ امروز خبر رسید نمایش مار بازی به کارگردانی سعید دشتی، که قرار بود از جمعه 20 اردیبهشت در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برود، مجوز اجرا نگرفته است. این نمایش با بازی بهاره رهنما و کامبیز دیرباز آماده اجرا شده و ابتدا در کنار سعید دشتی، نام صحرا فتحی هم به عنوان کارگردان روی پوستر نمایش نقش بسته بود. از دو روز پیش، نام صحرا فتحی از پوستر این نمایش درآمد و از فهرست عوامل کار هم حذف شد؛ اقدامی که نشان می داد همکاری او با مار بازی دچار مشکل شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)