مسکو:از همه میخواهیم به خرید نفت ایران ادامه دهند - روزنامه نصف جهان

روزنامه نصف جهان ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۷

مسکو:از همه میخواهیم به خرید نفت ایران ادامه دهند

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه با محکوم کردن تحریم های ناعادلانه آمریکا، از همه کشورها خواست تا برخلاف این تحریم ها همچنان به خرید نفت از ایران ادامه دهند. در این بیانیه وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد: ما از تمامی کشورها می خواهیم روابط اقتصادی خود با ایران از جمله خرید محصولات ایران که نفت و فراورده های نفتی در اولویت آن قرار دارد را از بین نبرند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)