ظریف و هاموند در مونیخ دیدار کردند - دیپلماسی ایرانی

دیپلماسی ایرانی ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۷:۴۳

ظریف و هاموند در مونیخ دیدار کردند

وزرای خارجه ایران و انگلیس در مونیخ با یکدیگر دیدار کردند. به گزارش تسنیم، محمد جواد ظریف و فیلیپ هاموند وزرای خارجه ایران و انگلیس در مونیخ با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند. در این ملاقات در خصوص مذاکرات هسته ای و آخرین تحولات مربوط به روابط دوجانبه گفتگو بعمل آمد. همچنین پیش از این ظریف با تمام سلام نخست وزیر لبنان در مونیخ دیدار کرد و درباره مسائل مختلف منطقه ای با وی به رایزنی پرداخت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)