ضرورت استفاده از ظرفیت های نیروهای بومی در منطقه ویژه پارس جنوبی - بازار کار

بازار کار ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۲

ضرورت استفاده از ظرفیت های نیروهای بومی در منطقه ویژه پارس جنوبی

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی بر استفاده از ظرفیت های نیروهای بومی در منطقه ویژه پارس جنوبی و در طرح های توسعه ای و مجتمع های تولیدی صنعت پتروشیمی تأکید کرد. به گزارش خبرگزاری موج، عباس شعری مقدم، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، در نشست بررسی وضع کارکنان و نیروهای بومی در منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار کرد: استفاده از این نیروها اولویت شرکت های پتروشیمی حاضر در این منطقه است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)