آثار سمپوزیوم سال به سال بهتر می شوند - هنر نیوز

هنر نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۸

آثار سمپوزیوم سال به سال بهتر می شوند

سهند حسامیان هنرمند مجسمه ساز می گوید: برقراری ارتباط مخاطب با هنرمند، مجسمه و آشنایی با این هنر یکی از آثار مثبت برگزاری سمپوزیوم های مجسمه سازی است. به گزارش هنرنیوز، سهند حسامیان عضو شورای سیاست گذاری هفتمین سمپوزیوم مجسمه سازی تهران گفت: یکی از نکات مثبت برگزاری سمپوزیوم ها این است که بازدیدکننده عام و جامعه مردمی که در شهر زندگی می کنند با مقوله مجسمه سازی که برایشان تازه است، ارتباط برقرار کرده و بسیاری از آنها اطلاعات مفیدی از مجسمه بدست می آورند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)