عالی ترین نشان ملی بنین به احمدی نژاد اهداء شد - برگزیده ها

برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۹ - ۲۰:۴۷

عالی ترین نشان ملی بنین به احمدی نژاد اهداء شد

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در مراسم ضیافت شام رییس جمهور بنین که به افتخار حضور احمدی نژاد در این کشور برگزار شد ، رییس جمهور بنین به پاس قدردانی از تلاش وی در برقراری صلح و عدالت در جهان و گسترش روابط با کشورهای آفریقایی با نگاه پیشرفت این کشورها نشان عالی ملی بنین را به رئیس جمهور اعطا کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)