شرکت صادرات و وارداتی ندارم که منافعم در تحریم باشد - خانه ملت

خانه ملت ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۱

شرکت صادرات و وارداتی ندارم که منافعم در تحریم باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده ای با توهین از اصطلاح کاسبان تحریم بر علیه من استفاده کرده اند، گفت: بنده تاکنون نه منافعی در تحریم داشته ام و نه در آینده در شکستن تحریم ها منافعی خواهم داشت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)