رونمایی از سه سامانه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان - خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۵

رونمایی از سه سامانه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

اصفهان- مدیر مرکز آمار واطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: همزمان با برگزاری نخستین جشنواره تجلیل از برگزیدگان برنامه تحول سلامت در اصفهان از سه سامانه در این دانشگاه رونمایی شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)