آغاز سی وهشتمین دوره برداشت نیشکر از مزارع کشت و صنعت کارون در شوشتر - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۳

آغاز سی وهشتمین دوره برداشت نیشکر از مزارع کشت و صنعت کارون در شوشتر

عبدالمجید میرزاپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شوشتر با اعلام این خبر اظهار داشت: پیش بینی می شود در سال زراعی جاری از 16 هزار و 200 هکتار سطح زیر کشت محصول، یک میلیون و 620 هزار تن نیشکر برداشت و بیش از 145هزار تن شکر سفید تولید و به بازار مصرف عرضه شود. وی با اشاره به فصل برداشت نیشکر از اواخر مهرماه تا پایان فروردین ماه خاطر نشان کرد: بر اساس پیش بینی های میزان برداشت نیشکر، امسال نسبت به سال زراعی گذشته 30 درصد افزایش تولید خواهیم داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)