توکلی: اکنون در مرحله فساد سیستمی هستیم - شبکه اینترنتی آفتاب

شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۶

توکلی: اکنون در مرحله فساد سیستمی هستیم

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که فساد مثل هر موجود دیگری رشد می کند گفت: متاسفانه رشد فساد به مرحله ای رسیده که در مرحله فساد سیستمی هستیم. به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، احمد توکلی در نشست اعلام موجودیت سازمان مردم نهاد شبکه ی دیده بان شفافیت و عدالت طی سخنانی اظهار کرد: هدف از تشکیل این شبکه این است که از ظرفیت مردمی برای دفاع از حقوق شهروندی و اجرای عدالت در ذیل قانون استفاده شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)