ماجرای نامه روسای دانشگاههای علوم پزشکی به رئیس جمهور و مذاکره وزیر بهداشت با رئیس جمهور - شفا آنلاین

شفا آنلاین ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۴:۵۲

ماجرای نامه روسای دانشگاههای علوم پزشکی به رئیس جمهور و مذاکره وزیر بهداشت ...

شفاآنلاین :سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: نامه روسای دانشگاههای علوم پزشکی به رئیس جمهوری برای جبران تأخیر بیمه ها بوده و هیچ ربطی به تجمیع بیمه ها ندارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)