صالحی: ایران بعد از برجام وارد دوره جدیدی از فعالیت های هسته ای می شود - صدای ایران

صدای ایران ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۲

صالحی: ایران بعد از برجام وارد دوره جدیدی از فعالیت های هسته ای می شود

رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران بعد از برجام وارد دوره جدیدی از فعالیت های هسته ای با یک چشم انداز روشن می شود. به گزارش ایرنا، علی اکبر صالحی که در موسسه امور بین الملل JIIA ، از معتبرتربن مراکز مطالعات سیاسی و بین المللی ژاپن وابسته به وزارت خارجه این کشور، سخنرانی می کرد، تصریح کرد که ایران بر اساس برنامه جامع اقدام مشترک به فعالیت های خود در زمینه هسته ای ادامه خواهد داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)