گام اول شهرداری تهران برای مقابله با آزار جنسی در فضای شهری - جماران

جماران ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۰

گام اول شهرداری تهران برای مقابله با آزار جنسی در فضای شهری

به گزارش جماران، محمدرضا جوادی یگانه، معاون شهردار تهران در رشته توئیتی در حساب کاربری خود نوشت: تأمین و ارتقای احساس امنیت زنان و کودکان، و مقابله با آزار جنسی آنان، یکی از مهمترین وظایف اجتماعی شهرداری تهران است. طرح ارتقای احساس امنیت زنان در شهر که توسط اداره کل امور بانوان و با همکاری شهرداری منطقه 10 اجرا شده، گام اول در این مسیر است. در این طرح، فضاهای ناامن و بی دفاع شهری، به کمک ساکنین محلات خصوصا زنان، شناسایی شده و توسط شهرداری منطقه 10 بررسی و اصلاح شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)