انصاری: صدا و سیما سیاه نمایی نکند - خوانا

خوانا ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۱

انصاری: صدا و سیما سیاه نمایی نکند

معاون پارلمانی رییس جهمور از رفتارهای دوگانه صداوسیما انتقاد کرد و گفت: مسئولان صداوسیما از سیاه نمایی و القاء ناکارآمدی که نتیجه ای جز مایوس نمودن مردم و یا سلب اعتماد از رسانه ملی ندارد، خودداری کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)