اگر دیابت دارید، هنوز می توانید دسر بخورید - همشهری

همشهری ۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۱۰:۵۹

اگر دیابت دارید، هنوز می توانید دسر بخورید

- همشهری آنلاین: دسر در برخی از خانه ها جز جدایی ناپذیر غذا در روزهای تعطیل و مهمانی ها است. اما اگر دیابت دارد، ممکن است مجبور نباشید به کلی از خوردن شیرینی های مطبوعتان دست بردارید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)