نظارت بر کیفیت عملکرد، اقدامی شایسته در راستای خدمت گزاری است - ایسکانیوز

ایسکانیوز ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۶

نظارت بر کیفیت عملکرد، اقدامی شایسته در راستای خدمت گزاری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نظارت، بازرسی و ارزشیابی عملکرد سازمان ها و نهادها را کاری مقبول و اخلاق مدار خواند و گفت: این اقدامات همواره در راستای انجام بهتر کار و خدمت گزاری بهتر و بیشتر برای نهادینه کزدن فرهنگ خدمتگزاری است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)