اعلام جزئیات بازگشایی مدارس خوزستان - رهیاب
اعلام جزئیات بازگشایی مدارس خوزستان
سایر خبرها
شیوه نامه بازگشایی مدارس در خوزستان اعلام شد
به گزارش رهیاب ؛ کوروش مودت مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس اجرای مصوبات پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص آموزش حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی، دروس کارگاهی هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از 50 دانش آموز کلاس ها و مدارس مذکور از تاریخ 99/11/01 تصمیماتی اتخاذ شد. وی افزود: در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی بر اساس اعلام وزارت
جزئیات بازگشایی مدارس تهران از اول بهمن ماه اعلام شد
ماه به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز می کنند به شرح زیر هستند: - دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان؛ همانطور که استحضار دارید شهر تهران هم منطقه زرد اعلام شده است. - دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در مدارس با جمعیت کمتر از 50 نفر بر اساس آمار ثبت نامی در سناد در وضعیت آبی که شامل حال شهر تهران و مناطق نمی شود
دستورالعمل بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شد
اقتصادتهران: وزیر آموزش و پرورش با ابلاغ دستورالعمل بازگشایی مدارس از اول بهمن اعلام کرد: آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی، دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50نفر و هنرجویان هنرستان های فنی وحرفه ای و کاردانش در وضعیت زرد و آبی می شود. به گزارش اقتصادتهران، محسن حاجی میرزایی در اجرای مصوبات پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی
ابلاغ دستورالعمل بازگشایی مدارس از اول بهمن ماه
اول و دوم ابتدایی،دروس کارگاهی هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از 50 دانش آموز، دستورالعمل بازگشایی کلاس ها و مدارس مذکور از اول بهمن ماه سال جاری در 6 بند و بارعایت پروتکل های بهداشتی به شرح زیر، به ادارت شهرستان های استان ارسال شد. در بندهای این دستورالعمل آمده است؛ 1- آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی براساس اعلام
آیا ابتدای بهمن مدارس استان کردستان باز می شود؟
مدارس مذکور از اول بهمن ماه 1399 با رعایت موارد ابلاغی بازگشایی می شوند. او افزود: بر این اساس آموزش دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضوری خواهد بود. قربانی در ادامه گفت: آموزش دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر (بر اساس آمار ثبت نامی در سناد) در وضعیت آبی حضوری خواهد
تبیین دستورالعمل بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی از ابتدای بهمن ماه
دانش آموز بر اساس مصوبات پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: بازگشایی کلاس ها و مدارس مذکور از اول بهمن ماه سال جاری در 6 بند و بارعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد: زینی وند مقدم بیان داشت: در بندهای این دستورالعمل آمده است؛ آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانش آموزان
جزییات بازگشایی مدارس در هرمزگان اعلام شد
. ایرج بیت اللهی گفت: آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی، در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی، دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر (بر اساس آمار ثبت نامی در سناد) در وضعیت آبی، هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در خوشه دروس شایستگی های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کار آموزی و کارورزی در وضعیت زرد و آبی می شود. وی خاطر نشان کرد
نحوه برگزاری کلاسهای دروس عملی هنرستانها، مدارس ابتدایی و روستایی استان تشریح شد
حضوری و حضور همکاران در مدارس گرفته شد که در بندهای این دستورالعمل آمده است؛ 1- آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر (براساس آمار ثبت نامی در سناد) در وضعیت آبی وهنرجویان هنرستان های فنی وحرفه ای و کاردانش در خوشه دروس شایستگی های
صیدلو: مدارس با رعایت مفاد بخشنامه وزارت آموزش و پرورش از اول بهمن بازگشایی می شوند
هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از 50 دانش آموز، با عنایت به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، کلاس ها و مدارس مذکور از اول بهمن ماه سال جاری با رعایت دقیق مفاد بخشنامه وزارت آموزش و پرورش بازگشایی می شوند. وی ادامه داد: آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی، در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی، دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر (بر اساس آمار
چگونگی آموزش حضوری دانش آموزان در اختیار شورای مدارس است
مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر و هنرجویان هنرستان های فنی وحرفه ای و کاردانش در وضعیت زرد و آبی می شود. : آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر (بر اساس آمار ثبت نامی در سناد) در وضعیت آبی و هنرجویان هنرستان های
مدیران و کادر اجرایی مدارس بر رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی در ایام بازگشایی مدارس اهتمام داشته باشند
واگذار شده است. وی با بیان اینکه در این دستورالعمل بر آموزش حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی، دروس کارگاهی هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از 50 نفر تاکید شده است تصریح کرد: آموزش های حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی، دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر( بر اساس آمار ثبت نامی در سناد) در وضعیت آبی و هنرجویان
آخرین وضعیت بازگشایی مدارس تهران
خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا فولادوند درباره بازگشایی مدارس و آموزش حضوری اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، امکان بازگشایی و آموزش حضوری دانش آموزان در مناطق زرد و آبی فراهم شد و بر این اساس شهر تهران هم مشمول می شود. وی افزود: دانش آموزان پایه های اول و دوم دبستان و مدارس دارای حداقل 50 دانش آموز آن هم براساس آمار ثبت نام ها، امکان آموزش حضوری را دارند. مدیرکل آموزش و
بازگشایی حضوری مدارس تهران از اول بهمن/کدام دانش آموزان به مدارس بیایند؟
- اخبار اجتماعی - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ عبدالرضا فولادوند درباره بازگشایی مدارس و آموزش حضوری اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، امکان بازگشایی و آموزش حضوری دانش آموزان در مناطق زرد و آبی فراهم شد و بر این اساس شهر تهران هم مشمول می شود. وی افزود: دانش آموزان پایه های اول و دوم دبستان و مدارس دارای حداقل 50 دانش آموز آن هم براساس آمار ثبت نام ها
طبق دستورالعمل بازگشایی، مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی از ابتدای بهمن ماه سه گروه از دانش آموزان به ...
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ حسنعلی اصغری با اشاره به بازگشایی مدارس در ایام کرونا، تصریح کرد: از اول بهمن ماه سه گروه از دانش آموزان به مدرسه می روند، در مقطع ابتدایی ها صرفاً دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق آبی و زرد به صورت گروه بندی به مدرسه می روند. وی افزود: دانش آموزان هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای نیز برای دروس
آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس هرمزگان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ، ایرج بیت الهی افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، آموزش حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی و دروس کارگاهی، هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از 50 دانش آموز از اول بهمن آغاز می شود. وی گفت: با توجه به اینکه همه شهرستان های هرمزگان در وضعیت زرد و آبی شیوع کرونا هستند، این بازگشایی شامل همه شهرستان ها می شود. بیت الهی افزود: به
دانش آموزان اول و دوم ابتدایی راهی مدرسه می شوند
سرویس : خراسان شمالی - زمان : شناسه خبر : 1014831 مهدی مودی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، آموزش برای دانش آموزان اول و دوم ابتدایی در تمام شهرستان های استان از اول بهمن ماه حضوری است و این افراد باید در مدارس حضور یابند. مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: اکنون شهر گرمه در وضعیت آبی و سایر شهرستان های استان در وضعیت زرد
جزئیات بازگشایی برخی مدارس در خراسان شمالی اعلام شد
به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک ، از اول بهمن کلاس های پایه های اول و دوم ابتدایی و بخش کارگاهی و دروس عملی هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای طبق شرایط خاصی در وضعیت زرد و آبی به شکل حضوری برگزار می شوند. بر اساس این گزارش، در دیگر مقاطع ابتدایی و متوسطه در وضعیت آبی در مدارسی که زیر 50 دانش آموز دارند کلاس ها به شکل حضوری برگزار خواهند شد و دانش آموزان به شکل 10 نفره در کلاس ها
جزییات طرح بازگشایی مدارس در استان هرمزگان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش ، حاجی زاده افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، آموزش حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی و دروس کارگاهی، هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از 50 دانش آموز از اول بهمن آغاز می شود. وی با اشاره به اینکه شهرستان های هرمزگان در وضعیت زرد و آبی شیوع کرونا هستند، گفت: این بازگشایی شامل همه شهرستان ها می شود. حاجی زاده افزود: به خانواده ها
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان از استقرار تیم بازرسین کشوری به منظور پایش کیفیت آموزشی از 27دی در استان ...
/> در این نشست مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، با اشاره به دستورالعمل مقام عالی وزارت در خصوص بازگشایی مدارس اظهار داشت: آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر در وضعیت آبی وهنرجویان هنرستان های فنی وحرفه
دانش آموزان اول و دوم ابتدایی از ابتدای بهمن به مدرسه می روند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم ، حمیدرضا شیخ الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به تصمیمات پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، از حضور دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی مناطق زرد و آبی در مدارس خبر داد و گفت: دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر بر اساس آمار ثبت نامی در وضعیت آبی حضوری خواهند شد. شیخ الاسلام افزود: هنرجویان هنرستان های
جزئیات بازگشایی مدارس از ابتدای بهمن ماه در خراسان رضوی
ماه امسال موافقت نموده است ادامه داد: کلاس های درس در مناطق زرد در پایه های اول و دوم ابتدایی و همچنین دروس مهارتی هنرجویان هنرستان ها حضوری تشکیل خواهد شد، در مناطق آبی همه کلاس های درس در تمامی مقاطع تحصیلی در مدارسی که زیر 50 دانش آموز دارند حضوری تشکیل خواهد شد. خدابنده با تاکید بر رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و توجیه و آگاهی بخشی عوامل اجرایی مدرسه، دانش آموزان و خانواده های آن
جزییات طرح بازگشایی مدارس در هرمزگان تشریح شد
پرورش بازگشایی می شوند. وی با بیان اینکه آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی، در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی، دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر (بر اساس آمار ثبت نامی در سناد) در وضعیت آبی، هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در خوشه دروس شایستگی های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کار آموزی و کارورزی در وضعیت زرد و آبی می شود، خاطر
کدام دانش آموزان استان تهران از اول بهمن به مدرسه می روند؟
پایه های اول و دوم ابتدایی و دروس عملی هنرستان ها به شرط کنترل مدارس، تدریس به صورت حضوری ادامه یابد. صیدلو ادامه داد: در مناطق زرد و آبی کل کشور مدارسی که تعداد دانش آموزان کمتر از 50 نفر است آموزش به شکل حضوری ادامه می یابد. وی اضافه کرد: بهترین ناظر بر عملکرد مدارس خانواده ها، انجمن اولیاء و مکانیسم های نظارتی موجود است تا شرایط ایمن برای حضور دانش آموزان فراهم شود و اولیاء و مدارس انشاءالله در کنار یکدیگر شرایطی را برای نفع بیشتر دانش آموزان رقم بزنند و ما تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم. انتهای پیام/ش/م/ ...
نقشه بازگشایی مدارس
فهیمه طباطبایی- خبر نگار مدارس از اول بهمن دوباره باز می شوند اما با شرط و شروط. این خبر را روز یکشنبه وزیر آموزش و پرورش داد و چندین قید را برای بازگشایی مدارس اعلام کرد اما ظاهرا این سخنرانی تلویزیونی معلمان، دانش آموزان و والدین آنها را سردرگم کرده و آنها دقیق نفهمیدند که باید بالاخره به مدرسه بروند یا نه. اگر می خواهید بدانید که از چهارشنبه اول بهمن 99جزو دانش آموزانی هستید که باید
جزئیات بازگشایی مدارس در خراسان رضوی
قاسم علی خدابنده در در جلسه شورای سلامت مدارس استان اظهار کرد: از ابتدای بهمن ماه کلاس های درس در مناطق زرد در پایه های اول و دوم ابتدایی و همچنین دروس مهارتی هنرجویان هنرستان ها حضوری تشکیل خواهد شد و در مناطق آبی نیز همه کلاس های درس در تمامی مقاطع تحصیلی در مدارسی که کمتر از 50 دانش آموز دارند، حضوری تشکیل خواهد شد. وی ادامه داد: در مناطق نارنجی و قرمز هیچ کلاس درسی به صورت حضوری
دستورالعمل بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شد
محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در ابلاغیه ای اعلام کرد: آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی، دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50نفر و هنرجویان هنرستان های فنی وحرفه ای و کارودانش در وضعیت زرد و آبی می شود. وی گفت: تعداد دانش آموزان در کلاس های حضوری، حداکثر 10 نفر است. وزیر آموزش و پرورش در ادامه عنوان کرد
دستورالعمل بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی از ابتدای بهمن ماه
سوی محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش دستورالعمل بازگشایی کلاس ها و مدارس مذکور از اول بهمن ماه سال جاری در 6 بند و بارعایت پروتکل های بهداشتی به شرح زیر، به ادارت کل استان ارسال شد. در بندهای این دستورالعمل آمده است؛ 1- آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانش آموزان مدارس
کدام دانش آموزان از اول بهمن به مدرسه می روند؟
آموزان کلاس اول و دوم در مناطق با وضعیت "زرد" و "آبی" از حیث شیوع کرونا از اول بهمن ماه به صورت حضوری در مدارس حضور پیدا خواهند کرد که با توجه به اینکه وضعیت کرونایی استان در هیچ نقطه ای از این دو وضعیت خارج نیست، لذا تمامی دانش آموزان کلاس اول و دوم استان که حدود 60 هزار دانش آموز معادل 15تا 16 درصد مجموع دانش اموزان استان هستند، از اول بهمن راهی مدارس می شوند. یزدان پناه با بیان
آموزش حضوری دانش آموزانِ برخی مقاطع تحصیلی، بهمن
گروه بندی اجرای شیوه های های بهداشتی را برعهده شورای مدرسه دانست و افزود: همچنین کلاس های دروس عملی وشایستگی های فنی همچنین آموزش مهارت کارآموزی و هنرستان های فنی وحرفه ای وکارودانش در شهر های در وضعیت زرد و آبی کرونا از ابتدای بهمن حضوری برگزار می شود. وی گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، همچنین آموزش در مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول ودوم با جمعیت کمتر از 50 نفر دانش آموز در مناطق آبی از
احتمال بازگشایی مدارس در مناطق آبی/ پیشنهاد حضور 10 نفره در کلاس اول و دوم و 15 نفره در هنرستان ها
خاموش و یا بدون علامت موجب تسری ویروس نشوند. محسن بیگی در پایان اظهار داشت: برای اعلام زمان دقیق و اجرای بازگشایی مدارس منتظر اعلام ستاد مقابله با کرونا هستیم. اگر قرار باشد کلاس های اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد یا آبی بازگشایی شوند باید تراکم آن ها 10 نفر باشد. تراکم حضور دانش آموزان در کارگاه ها و سوله های کارگاهی حداکثر تا 15 نفر است.