آیا سهم سرچشمه و رفسنجان به جز آلودگی این صنعت مدیر بومی هم خواهد بود؟ - کرمان نو

کرمان نو ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۰

آیا سهم سرچشمه و رفسنجان به جز آلودگی این صنعت مدیر بومی هم خواهد بود؟

بالاخره رزم حسینی که در ابتدای نشستن بر مسند وزارت صمت با برداشتن سعد محمدی مخالف بود، برای تکمیل تیمش در وزارتخانه او را به معاونت معدنی خود برگزید. حالا اما همه نگران صندلی خالی مدیرعامل صنایع مس ایران هستند. شرکتی که در شهریور 51 با نام شرکت سهامی معادن مس سرچشمه کرمان راه افتاد و بزرگ شد تا در سال 1355 به شرکت ملی صنایع مس ایران که در برگیرنده کلیه فعالیتهای معادن مس کشور است تغییر نام داد. گزینه های جایگزینی مدیرعامل مس کم کم از دل بازیگران سیاست سر می آورند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)