راکیتیچ: از تمام 90 دقیقه کلاسیکو لذت بردیم - استقلالی

استقلالی ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۵

راکیتیچ: از تمام 90 دقیقه کلاسیکو لذت بردیم

ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا، با رفع مصدومیت، شب گذشته از ابتدا مقابل رئال مادرید به میدان رفت و نمایش درخشانی نیز داشت. راکیتیچ: از تمام 90 دقیقه کلاسیکو لذت بردیم به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ در پایان بازی که با برتری 4-0 بارسلونا به اتمام رسید، در مورد بازی گفت:"نه فقط برای نتیجه که از شکل بازی خودمان در تمام 90 دقیقه بازی لذت بردیم.شایسته این نتیجه بودیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)