هوای پایتخت در شرایط ناسالم قرار گرفت - خبرگزاری تابناک

خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۹

هوای پایتخت در شرایط ناسالم قرار گرفت

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران از غلظت فراتر از حد مجاز آلاینده ها در پایتخت خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه های سنجش آلودگی سطح شهر،کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد. به گزارش فارس، محمد رستگاری در خصوص آخرین وضعیت کیفی هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است و بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه های سنجش آلودگی سطح شهر میانگین شاخص کیفیت هوا برای ذرات معلق تا کمتر از 2 ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)