فعالیت معادن راکد استان فارس حقوق دولتی را دو برابر کرده است - پیام خبر

پیام خبر ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۴

فعالیت معادن راکد استان فارس حقوق دولتی را دو برابر کرده است

رییس سازمان صمت فارس گفت: در سال جاری توانستیم حدود 41 معدن راکد را به مدار فعالیت بازگردانیم که البته درصدد هستیم در روزهای باقی مانده تا پایان سال این عدد را به 50 معدن فعال برسانیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)