واکسن های تولید داخل از اواخر بهار به کمپین واکسیناسیون خواهند پیوست - مرور نیوز

مرور نیوز ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۲

واکسن های تولید داخل از اواخر بهار به کمپین واکسیناسیون خواهند پیوست

سخنگوی سازمان غذا و دارو در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: واکسن های تولید داخل قسمت عمده ای از کمپین واکسیناسیون را شکل خواهند داد لذا از اواخر بهار به کمپین واکسیناسیون خواهد پیوست، درکشور اغلب گروه ها دریافت کننده واکسن ایرانی خواهند بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)