هزینه پائین تولید نفت مزیت ایران در پساتحریم است - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۸

هزینه پائین تولید نفت مزیت ایران در پساتحریم است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران سیدمحسن قمصری با بیان این که ناظران بازار نفت و انرژی به خوبی مطلع هستند این روزها بازارهای نفت خام و انرژی متحیر از کاهش های شدید قیمت است، گفت: از این رو هم اکنون نگران نوسانات بسیار شدید و بی منطق قیمت ها بوده و همچنان سطح قیمت های بازار را به شدت نزولی برآورد می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)