نارضایتی مردم از کیفیت نان - موسسه مطالعاتی تحریریه

موسسه مطالعاتی تحریریه ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۳

نارضایتی مردم از کیفیت نان

فرماندار شهربابک با بیان اینکه کیفیت نان در برخی از نانوایی های شهرستان بسیار مشکل دارد و مردم از این وضعیت ناراضی هستند، گفت: به احترام مردم کیفیت نان را باید بالا ببرید در غیر این صورت به طور جد با متخلفان برخورد می شود و با هیچ کس مماشات نمیکنم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)