بعد از 22 سال دوباره به صفر رسیدیم! - ایلام بیدار

ایلام بیدار ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۸:۱۶

بعد از 22 سال دوباره به صفر رسیدیم!

حتی در همان ماهواره سیناهم روس ها بسیاری از اطلاعات را به ماندادند و اصلا اجازه ندادن جلو برویم و ببینیم که چه کار می کنند و از زمانی که خودمان توانستیم پرتاب بکنیم، توانستیم به دانش کامل برسیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)