برزای: با تلاش، پشتکار و استعدادی که داریم به راحتی صعود می کنیم - نود

نود ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۷

برزای: با تلاش، پشتکار و استعدادی که داریم به راحتی صعود می کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است با تلاش، پشتکار و استعدادی که در این تیم وجود دارد، می توانیم به راحتی از گروه مان به مرحله بعدی صعود کنیم. به گزارش وبسایت نود ، بهنام برزای درباره دیدار دوستانه امیدهای ایران مقابل کویت که با گلزنی خودش و پیروزی تیم ایران به پایان رسید، گفت: بازی مقابل تیم امید کویت دیدار تدارکاتی خیلی خوبی پیش از شروع مسابقات انتخابی المپیک بود. همچنین در این بازی یک شبیه سازی از تیم های همگروه مان به خصوص تیم عربستان داشتیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)