سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۳

گل محمدی: برای کسب سهمیه آسیا 3 امتیاز بازی با پیکان را می خواهیم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد که تیمش برای اینکه بتواند سال آینده سهمیه آسیایی را کسب کند به 3 امتیاز بازی با پیکان چشم بسته است. به گزارش وب سایت نود،یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پیکان و ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، در مورد این بازی اظهار داشت: فردا بازی سختی مقابل پیکان داریم. حریف ما تیمی است که سخت گل می خورد و خط دفاعی خوبی دارد ضمن اینکه بازیکنان بزرگ و تاثیرگذاری حضور دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)