حدادعادل:چگونه سر ز خجالت برآورم بر دوست - صدای ایران

صدای ایران ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۴

حدادعادل:چگونه سر ز خجالت برآورم بر دوست

غلامعلی حداد عادل، نطق امروز خود در مجلس شورای اسلامی را آخرین نطق در پایان 16 سال نمایندگی دانست و خطاب من به ملت بزرگوار ایران از زبان حافظ گفت: چگونه سر ز خجالت برآورم بر دوست؛ که خدمتی بسزا بر نیامد از دستم. به گزارش ایرنا، غلامعلی حداد عادل روز دوشنبه در جلسه علنی مجلس در نطق میان دستور خود افزود: انتخابات مجلس دهم با پیروزی اصولگرایان در بعضی شهر ها و پیروزی اصلاح طلبان در بعضی شهرهای دیگر، از جمله تهران به پایان رسید و در چند روز آینده کار خود را آغاز می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)