آقای"ص" یار غار آقای "ف" تو ماجرای صرافی است/چرا هیچکس پاسخگو نیست؛سازمان های ناظر کجاهستن؟/ قسم می خورم یارانه اش رو هم می گیره/ آدم نمیدونه گریه کنه، بخنده، متاسف بشه یا ... - شبکه اطلاع رسانی دانا

شبکه اطلاع رسانی دانا ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۰۵

آقای"ص" یار غار آقای "ف" تو ماجرای صرافی است/چرا هیچکس پاسخگو نیست؛سازمان ...

در کشوری که یک کارگر زیر یک میلیون تومان دریافتی دارد و در دوره ای که هر روز خبری جدید از تعطیلی کارخانجات تولیدی آن منتشر می شود، دریافت حقوقی بالغ بر 30 میلیون تومان جز نقد و انتقاد، حرف دیگری باقی نمی گذارد. انتقادی که این بار مردم به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری و خبرگزاری ها به اشتراک گذاشتند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)