آقای"ص" یار غار آقای "ف" تو ماجرای صرافی است/چرا هیچکس پاسخگو نیست؛سازمان های ناظر کجاهستن؟/ قسم می خورم یارانه اش رو هم می گیره/ آدم نمیدونه گریه کنه، بخنده، متاسف بشه یا ... - شبکه اطلاع رسانی دانا
سایر منابع:
سایر خبرها
24 خرداد 95، همه ناراضی!
زنگ می زنند و می گویند تو گفتی به روحانی رای بدهیم. معتقدم احمدی نژاد دستاورد ناامیدی مردم بود و این روند دوباره دارد شکل می گیرد. من دیگر سعی می کنم هزینه ندهم و پاسخگوی کسانی که در این وادی به من اعتماد کرده بودند، نشوم . یا ابوالفضل جلیلی، فیلمساز چپگرایی که ادعا می کند بیش از 15 فیلم توقیفی دارد در این باره می گوید: همه ما سال 92 به آقای روحانی رای دادیم... اوایل دولت، من خدمت آقای ایوبی
اکبر ترکان: اعتیاد به دلار دردسر دولت یازدهم
و برگزیده نشدن 200 نفر از نمایندگان هم سخن به میان می آورد. به گفته او: در چند ماه اخیر نمایندگان مجلس یکباره دست به کارهای عجیب وغریب زدند که باید خدا را شکر کنیم بسیاری از اقداماتشان به تصویب نرسید. می خواستند ظرف یک هفته قانون پولی و بانکی را زیر و رو کنند و برنامه ششم را که از شش ماه قبل تصویب نکرده بودند به سرعت تصویب کنند. این خیلی کار خطرناکی بود که می خواستند در دو، سه هفته آخر همه کارها
جوک ماه رمضان
زمان بیدار شدن در ماه رمضان تا قبل اذان مغرب: . . . گشنمه،تشنمه!! و بعد اذان: . . . وای خدا ترکیدم !!! مطالب طنز ماه رمضان من میدونم اگه امروز یه روزِ معمولی بود الان ساعت 9 شب بود اما چون ماه رمضان هست هنوز عصر نشده!! شوما هم اینجورید آآیا؟؟؟ مطالب طنز و خنده دار ماه رمضان یه سری مهارتها هم هستن که توی شرایط خاص تقویت میشن، مثل اینکه در ماه رمضان توی 10 دقیقه سه وعده غذا رو همراه با 2 لیتر آب میخوریم! ...
مهم ترین نگرانی دولت پس از 3 سال/ روحانی چقدر در تحقق شعارهایش موفق بود؟
؛ اما حضور معنادار مردم در انتخابات 92 و رأی به اعتدال توانست مسیر انحرافی گذشته را سد کند و دولت دکتر روحانی با همه دشواری ها و موانع سختی که پیش رو داشت، از روز نخست با هدف گذاری صحیح، تلاش کرد قطار توسعه را به ریل اصلی بازگرداند. یادمان باشد که تغییر روند گذشته کار دشواری بود که جز با حمایت و همراهی مردم امکان پذیر نبوده و نیست. یادمان باشد که خروج از هرج ومرج و قانون گریزی و میل به قانون گرایی
بدون گناه هم می توان خوشبخت بود
ای از آسمان ایستاده و برایم گریه می کند. به طرف او دویدم و گفتم اعظم مرا ببخش، تورو خدا کمکم کن. ولی اعظم سری تکان داد .گفت: مهم نیست که من تو را ببخشم، من اجازه ندارم که کمکت کنم. بهت گفتم خدا داره امتحا نت میکنه اما تو همه چیز را راب کردی و... هنوز حرف او تمام نشده بود که طوفان تندی آمد و همه جا را تاریک کرد جز یک گوشه ای که پرده ای درآن قرار داشت و تمام زندگی مرا نمایش می داد. خدایا چقدر
روحانی روی موج حقوق های نجومی سوار شد
این صنعت، بیش از 300 میلیون تومان به عنوان حق حضور و پاداش هیئت مدیره این شرکت برای سال 1394 در نظر گرفته شده است. ضربه آخر در این میان اما قرار گرفتن فیش حقوقی 234 میلیون تومانی اسفند ماه یکی از مدیران بانک رفاه (از زیر مجموعه های وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی) بسیار حساسیت ها را برانگیخت زیرا در مجموعه ای این اتفاق افتاد که این مجموعه به نوعی با مشکلات چند لایه و پیچیده
روزنامه های یکشنبه
آرمان به نقل از روحانی: به تمامی وعده هایم عمل می کنم تهران- ایرنا- روزنامه آرمان در شماره یکشنبه 23 خرداد در تشریح تیتر یک، نوشت: حجت الاسلام حسن روحانی شنبه شب در ضیافت افطاری با حضور جمعی از علما، روحانیون و ائمه جمعه و جماعات، تاکید کرد: دولت یازدهم به همه وعده های خود به مردم عمل می کند و هیچ گاه و در هیچ موضوع مهمی، بدون شور و مشورت با متخصصان و صاحب نظران گامی برنداشته و نخواهد
پایان حقوق های نجومی؟
مدیران بیمه مرکزی به اردیبهشت ماه برمی گردد. بعد از افشای خبر دریافت حقوق های بالای 40 میلیون تومان توسط مدیران ارشد بیمه مرکزی و دستور وزیر اقتصاد برای رسیدگی ویژه به این موضوع، مدیران این شرکت بیش از 200 میلیون تومان را به حساب دولت برگرداندند؛ اما افشای این ماجرا آغازی برای نظارت دقیق تر برحقوق ها و پاداش های برخی مدیران دولتی شد. همزمان دیوان محاسبات کشور نیز در گزارشی از دریافت های
سهم بالای اقتصاد دولتی، بسیاری را به رانت خواری می کشاند
تولید رشدیافته و رقابتی شود و بازارهای متعدد صادراتی در دنیا پیدا کند، نیاز به یک حرکت هماهنگ و متعهدانه وجود دارد. به طور مثال نمی شود فقط از دولت انتظار داشت همه کارها را به نحو احسن انجام دهد ولی هر روز چوب استیضاح را بالای سر آن ها نگاه داشت! ناهماهنگی ها در کشور ما واقعا بیش از حد تصور است. ممکن است برای خیلی ها این مساله اهمیتی نداشته باشد و تصور کنند که حتی حق آ ن هاست که هر اقدامی را صلاح می
میان بر جدید کاهش سود بانکی
میبریم ملک میخریم شما همین الان همون هایی که داری رو نفروش بزار گرون بشه لازم نیست جو بدی! ولی ی چیز جالب بانکها فقط سود سپرده گذاران پایین اوردن .ولی سود تسهیلات خودشون ک از مردم میگرن بالای 22درصده جالب نیست همه چی ب نفع خود !!! سود بانکی باید برابر تورم باشه. شما توی حساب کوتاه مدت نگه دار 10 درصد هست!! وقتی نرخ سود کم می شود سود حسابهایی که
1000 روز انتظار برای بهبود اوضاع کشور نتیجه نداد؛ از قطع روابط دولت ها تا برجامی که هیچ دستاوردی نداشت
روز تاخیر یارانه ها پرداخت می شود. حذف و شناسایی دهک های درآمدی بالا نیز به دلیل نبود بانک اطلاعاتی شناسایی افراد نیز تاثیر چندانی در کاهش میزان پرداختی دولت به مردم نداشت و همچنان دولت بزرگترین نقد کننده پرداخت یارانه در ایران است در حالی که بسیاری از مردم دریافت یارانه را حق خود می دانند. بر اساس طرح دولت، همه پزشکان عمومی و بالاتر،همه اعضای هیئت علمی، موسسات آموزشی و پژوهشی دولتی
سوغات اقتصادی رونق مسکن
نیست متقاضی واقعی اگه یکم شعورداشته باشه یکم هم ازطمعکاری ونزولخوری سودبانکی دست برداره صاحبخونه میشه شما مثل اینکه اصلا خبر از روزگار ندارید قربان. دولت پس از استقراض گسترده داخلی که امکان ادامه ندارد رو به استقراض خارجی آورده تا بتواند هزینه های سنگین اداره کشور را فراهم کند و هم اکنون از عهده حداقل بهره ها و هزینه های این استقراض ها بر نمی آید. سازندگان مسکن و کارخانه های
نزول قیمت مسکن ادامه دارد
نشود میخ دیگریست بر تابوت مسکن با تخریب بزرگترین سرمایه اجتماعی که اعتماد مردم است . امید به خدا رونق بدون افزایش قیمت و تورم ایجاد شود تا چرخ زندگی هر ایرانی به خوشی و عزت بچرخد . زرشک، از همین سه ماه پیش تا الان 20 درصد گرون شده تو زرشک فروشی که از قیمتش خبر داری؟ آقای کارشناس خواب دیدی خیر باشه...حساب دو دوتا چهارتاست کارگر وبنا 20درصد رفته روش هزینه های شهرداری
زندگی در تنور داغ خوزستان
باید بخریم. یکی از همکارانم که به تازگی بازنشست شده مجبور شد وام 20 میلیونی بگیرد تا بتواند آن پنج سالی را که برایمان کم کرده اند، بخرد. دبیر خانه کارگر خوزستان با استناد به ماده 41 قانون کار به شهروند می گوید: دولت در رابطه با حق بدی آب و هوا حداقل باید حقوق کارگران را براساس منطقه و شرایطی که در آن زندگی می کنند، در نظر بگیرد اما چنین اتفاقی نمی افتد و قانونی که هرساله تصویب می شود برای
زنان تن فروش خود را چند می فروشند؟
/> فعلا مبارزه با بدحجابی مهمتر است مسئولین احتیاجی به این گزارشها ندارند خودشون استاد هستند و بلدند چکار کنند. از نوع نگارش شما نمیشه حدس زد که داری مزاح میکنی و یا جدی میگی! ولی یک آسیب شناسی که بیش از هشت سال برای این کار مطالعه و تحقیق کرده و با وجود مخاطرات این حرفه، ارتباطی مستقیم با این افراد برقرار کرده و میخواد که معلومات و دانش خودشو در اختیار مسئول و یا هر کس دیگه ای
پرویزیان:چاره ای جز کاهش نرخ سود نداریم
پیدا میکنه و کرایه ها پایین میآیند. شما اگر فکر کردین میتونین املاک باد کرده خودتون رو به مردم بندازین یا سپرده های مردم رو به اسم کاهش الکی نرخ تورم بالا بکشین سخت در اشتباهین. فقط دلار و طلا زیاد آماده کنین! خوب انگار سناریوی رای نیاوردن روحانی داره تکمیل میشه و بنظر میاد رانت بانکداری هم داره زیرابش رو میزنه! حالا بانک مرکزی تورم رو صفر محاسبه کنه، مردمی که دستشون توی
واکاوی قرار تلگرامی نوجوانان تهران در پاساژ کوروش
نسلها در تفریح برمیگرده به توسعه و وضع اقتصادی جامعه. دهه شصت سینما، دهه هفتاد پارک و دهه هشتاد و نود مراکز خرید و پاساژ کاربری با نام هاکلبری فین هم دراین باره نوشته: دیشب همه داشتن از توانایی دهه هشتادیها میگفتن تو برگزاری میتینگ... ، مریم هم در توییتر در اینباره نوشته است: دهه شصتیا ناراحت نشن اما اسمتون رو گذاشتین نسل سوخته و همه دهه ها رو مسخره کردین . رضا هم در توییترش
سر و کله این ه از کجا پیدا شد؟
به گزارش دولت بهار، البته در آثار نویسندگان حرفه ای و جدی و در رسانه های رسمی کمتر است، ولی در دو جای بسیار رواج یافته است، یکی دنیای مجازی و دیگری زیرنویس فیلم های سینمایی. این پرسشی است که با طرح آن می توان توجه ها را به سمتش جلب کرد و نسبت به یک اشتباه که در زبان فارسی بسیار فراگیر شده هشدار داد. نزدیکه دو سه ماه ، مثله تو ، مشغوله کار ، تویه حیاط و نمونه های اشتباهی از
منابع مالی کم نیست اگر مدیران اشرافی بگذارند!/ ارتباط انتخابات 96 و فیش های نجومی
پرداختی حقوق مدیران اگرچه باید در اولویت باشد و در این زمینه رعایت حساسیت های افکار عمومی مورد توجه قرار گیرد، اما ذکر این نکته الزامی است که در اکثر موارد بعد از بررسی های لازم مشخص می شود که این موضوع یک دروغ پردازی رسانه ای و با هدف تخریب دولت است. ! نویسنده که از قضا از تئوری پردازان و تصمیم سازان اقتصادی دولت یازدهم نیز محسوب می شود در ادامه می نویسد؛ دولت نباید اجازه دهد فضا سازی و جنجال
گرفتن وام از بانک با گواهی های جعلی
طبقه پنجم ساختمانی در خیابان دماوند، بعد از خیابان خاقانی شدند و اعضای این باند را که شش نفر بودند، دستگیر کردند. سرکرده باند هم که مردی 35 ساله به نام یونس بود، سوار بر خودروی بی ام و خود بازداشت و به اداره پلیس منتقل شد. هر چند اعضای این باند ابتدا جرمشان را انکار کردند، اما وقتی فیش های حقوقی، گواهی کسر از حقوق جعلی که تحت عنوان سازمان های دولتی صادر شده بود، از محل کارشان به دست آمد
حقیقت تلخ دره فرحزاد و پیش فروش جنین
شکم اول را به دنیا آوردم. دخترم الان 16 سال داره و دو پسر 6 ساله و 7 ماهه هم دارم. چند کلاس سواد داری؟ بعد از ازدواجم، توی خانه شوهر ادامه تحصیل دادم و کارشناسی پرستاری گرفتم، 10 سال پیش با مدرک تحصیلیم ماهی 900 هزار تومن درآمد داشتم. خب چه شد که معتاد شدی؟ شوهرم! او مرا هم مثل خودش کرد. بعد از گفت وگویی که با لیلا داشتیم به سراغ مددکارانی رفتیم
انتخابات ریاست جمهوری را چند ماه زودتر برگزار کنید
که روحانی تنها رئیس جمهوری بود که بعد از انقلاب فقط 4سال بیشتر ریاست نکرد... ارجمند- به ما قول 18 ماه تحویل دادند، الان چهار سال منتظرم، به ما چه ربطی دارد چه کسی مدیر است و چه کسی کارمند، خدا بی خانه شان کند، به حق همین ماه مبارک خدا به زمین گرم بزند همه آنهایی که کوتاهی کردن پشت گوش انداختند. هر سه ماه شش میلیون با هزار بدبختی با هزار وام و قرض سر موقع ریختیم به حساب، چرا سر موقع
اصرار آقا سعید برای آقا محسن شدن
می کنید، پس فردا از تریبون مجلس به این فیلم و آن کارگردان حمله کنند، شما جواب می دهید؟ آیا واقعا مشکل مجلس هشتم و نهم کمیسیون انرژی بود؟ کمیسیون تلفیق بود؟ نه! واقعا مشکل شان این ها بود؟ اعصاب برای آدم نمی گذراند. اینقدر عصبانی شده بودم که تا اسحاق وارد اتاق شد و گفت: اجازه هست؟ داد زدم: 70 درصدت توی اتاقه بعد میگی اجازه هست؟ برای 30 درصد اجازه بدم یا ندم چه فرقی می کنه؟ تو که تهش کار خودتو می کنی
سردرگمی بانک های کشور
نهایت نابودی اقتصاد ووابستگی شدید است. دولت بدونه ک اگه اینقد ب مردم عادی فشار بیاره شکست سختی خواهد خورد من پشیمونم ک ب این دولت رای دادم ولی همیشه راهی واسه دور زدن این مصوبات هستش مردم یکم تحقیق کنن میاد دستشون نمیتونم اینجا بگمش 49000 میلیارد تومان سپرده بانکی در بانک مسکن وجود دارد که اکثز ان سپرده حقیقی است که 20000میلیارد تومان سپرده اشخاص در تهران می باشد . در ایران 30
تتلو: می خواهم 7 فرهاد مجیدی را بپوشم
، نه سیگار می کشم، نه قلیون می کشم و نه هیچ کوفت دیگه... پام کج بود و کف پام رو صاف کردم و بازم دویدم و الان آماده ام. هنوز می خوام بدوم تا نیم فصل دوم بیام، وقتی دیگه خیلی خفن شدم... این همه فحش خوردم و مسخره شدم اما باز وایستادم... همین الانم می رم سر تمرین در صورتی که خیلی از فوتبالیست ها خوابن و تنها کسی که می تونه اون همه تماشاچی بیاره عین فرهاد مجیدی منم!! روراست!! خب کی لیاقت داره جر من؟!
تو پورشه ات را سوار شو عزیز دل!
و کارگزاران اقتصادی باشگاه های منچستریونایتد و منچسترسیتی که این روزها به جان بازار فوتبال جهان افتاده اند و ستاره های ریز و درشت را برای مورینیو و گواردیولا می خرند، هم تنها مدیران هزینه اند یا اول به جیب شان و به درآمدهای قابل کسب در فصل پیش رو نگاه می کنند و بعد وارد بازار می شوند؟ فوتبالی که باشگاه های خصوصی اش بی شک ضرر ده هستند و دولتی هایش هم دست در جیب بیت المال ، آنچه می خواهند خرج می
[E3 2016] پوشش خبری زنده از کنفرانس EA در نمایشگاه E3 2016
/> ' امیرحسین میرزایی 1395/03/24 00:40 و کنفرانس شروع شد. امیرحسین میرزایی 1395/03/24 00:41 ' امیرحسین میرزایی 1395/03/24 00:42 صدتا کیوسک آوردن به مراسم تا همه بتونن بازی ها رو انجام بدن. " آندرو ویلسون روی سن آومده. الکترونیک آرتز میگه که امسال چون واسه خودشون یه کنفرانس به اسم EA Play دارن، می خوان همه ی بازی هاشون رو گیمرها
روش فعلی وصول مالیات از اصناف صحیح نیست
پیش رفته است. ملتی که آگاه به حقوق خود واقف باشد، به دولت می گوید من مالیات پرداخت می کنم در مقابل پرداخت مالیات، از تو نظم، انضباط، آرامش، امنیت و امید می خواهم و برای تحقق اینها به تو مالیات پرداخت می کنم. آنگاه است که رابطه دولت قانونمند و مردم ( ملت ) آگاه مالیات را رقم می زند. بنظر می رسد که دولت باید استراتژی خود را مشخص کند که مالیات را چطور بگیرد و چطور هزینه کند. البته لازم بذکر است
سوژه شدن جوراب قرمز رنگ امیرحسین رستمی (عکس)
علاقه خاصی داره امیرحسین رستمی تو جیبش کاموا گذاشته؟! واقعا جوراب قرمز پوشیده امیرحسین رستمی یا من اشتباه می بینم جوراب امیرحسین رستمی به کنار اون یه رشته سیمه کامواس چیه کرده تو جیبش؟؟ علیخانی یه نگاش به بقیس یه نگاش به جوراب رستمی بی اغراق بگم اولین و تنها چیزی که تو این کادر ماه عسل دیده میشه جوراب قرمز امیرحسین رستمیه حالا ما اگه با کفشمون جوراب قرمز بپوشیم عالم و ادم مسخره مون میکنن
نامه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه به رئیس قوه قضاییه پیرامون حادثه معدن آق دره
آنان چهره دژم منمای و کارهای کسانی را که به تو دست نتوانند یافت، خود، تفقد و بازجست نمای. اینان مردمی هستند که در نظر دیگران بی مقدارند و مورد تحقیر رجال حکومت ... با مردم چنان باش، که در روز حساب که خدا را دیدار می کنی، عذرت پذیرفته آید که گروه ناتوانان و بینوایان به عدالت تو نیازمندتر از دیگرانند و چنان باش که برای یک یک آنان در پیشگاه خداوندی، در ادای حق ایشان، عذری توانی. (از نامه امیرالمومنین