واکنش مشایی به درگذشت حبیب:مصاحبه نمی کنم! - تدبیر و امید

تدبیر و امید ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۲۹

واکنش مشایی به درگذشت حبیب:مصاحبه نمی کنم!

مشایی با اشاره به اینکه سال هاست گفت وگو نکرده و به خیلی ها هم قول داده اگر بنا بر گفت وگو بود اول با آنها صحبت کند، گفت: این مساله خیلی سیاسی است. از سوی دیگر اگر هم سیاسی نباشد وقتی من درباره اش حرف بزنم سیاسی می شود. در حال حاضر نمی شود دراین باره حرف زد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)