قائمی و غفور دو هفته نخست را از دست دادند - کاپ

کاپ ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۹

قائمی و غفور دو هفته نخست را از دست دادند

فیزیوتراپ تیم ملی والیبال گفت: اقدامات درمانی برای امیر غفور و فرهاد قائمی در حال پیگیری است اما به نظر می رسد که این دو بازیکن امکان همراهی تیم ملی را در دو هفته نخست لیگ جهانی نداشته باشند. به گزارش کاپ، سیامک افروزی درباره مصدومیت امیر غفور افزود: در ام آر آی نهایی غفور خوشبختانه آسیب شدیدی دیده نمی شود. التهاب و تورم در مفصل کم شده است و این بازیکن از فردا می تواند تمرین خود را شروع کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)