خودکشی؛نیازمند آسیب شناسی و آگاهی بخشی - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۱۸

خودکشی؛نیازمند آسیب شناسی و آگاهی بخشی

تهران- ایرنا- خودکشی به عنوان پدیده ای روانی- اجتماعی مقوله ای است که جامعه را با آسیب های جدی و مهمی روبرو می سازد، در این میان می توان با افزایش سواد رسانه ای و آگاهی بخشی از وقوع چنین معضلی در جوامع بشری پیشگیری کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)