مدیرکل بهزیستی فارس: ایدز و هپاتیت در استان کنترل شده است - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۵

مدیرکل بهزیستی فارس: ایدز و هپاتیت در استان کنترل شده است

شیراز- ایرنا- مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: این استان در زمره پنج استان نخست کشور از نظر مبتلایان به بیماری های ایدز و هپاتیت است اما می توان گفت که رشد این دو بیماری در این استان کنترل شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)