دولت ساختمان های خود در عباس آباد را به شهرداری بدهد؛ تهاتر کلید تصفیه بدهی های دولت - سرمد نیوز

سرمد نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۱

دولت ساختمان های خود در عباس آباد را به شهرداری بدهد؛ تهاتر کلید تصفیه ...

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که دولت برای پرداخت بدهی های خود به شهرداری می تواند تهاتر کند، گفت: دولت می تواند در ازای بدهی های خود مجموعه اراضی استانداری، بانک سپه، وزارت مسکن و شهرسازی و نیز راه آهن را در تپه های عباس آباد به شهرداری ارایه دهد تا مدیریت شهری این زمین ها را به هتل و تاسیسات گردشگری تبدیل کند ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)