پرداخت حقوق های نجومی مردم را به نظام بانکی بدبین می کند - تجارت نیوز

تجارت نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۵

پرداخت حقوق های نجومی مردم را به نظام بانکی بدبین می کند

تجارت نیوز: رئیس خانه اقتصاد ایران گفت:پرداخت حقوق های نجومی به مدیران،بیشتر در بخش های خصولتی صورت می گیرد که حیاط خلوت دستگاهها و ارگانهای دولتی است. ابراهیم جمیلی در گفتگو با خبرنگار تجارت نیوز با اشاره به افشای حقوق های چند ده و چند صد میلیونی برخی مدیران که طی چند هفته گذشته صورت گرفته،گفت:با توجه به اینکه اقتصاد کشور یک اقتصاد بیمار است و از سوی دیگر شفافیت اقتصادی نیز نداریم،بنابراین افشای چنین مسائلی بدبینی مردم را به کل سیستم اداری و مالی را بشدت افزایش می دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)