بهره برداری از 3 طرح کشاورزی در شوشتر - بازار کار

بازار کار ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۱

بهره برداری از 3 طرح کشاورزی در شوشتر

سرپرست فرمانداری شوشتر از بهره برداری از 3 طرح کشاورزی در این شهرستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی خبر داد. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی سمالی گفت این طرح ها شامل 2 پروژه آبیاری تحت فشار به همراه خط انتقال و 1 واحد مرغداری 20 هزار قطعه ای است که اعتبار اجرایی آن ها در مجموع 20 میلیارد ریال بوده است. وی افزود: اجرای این طرح ها در مجموع 23 نفر اشتغالزایی به همراه داشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)