دوره دانش افزایی استادان علوم پزشکی آغاز می شود - باشگاه خبرنگاران

باشگاه خبرنگاران ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۰

دوره دانش افزایی استادان علوم پزشکی آغاز می شود

دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میزبان برگزاری این دوره آموزشی است و افراد شرکت کننده در این طرح لازم است که دوره های گذشته این 2 سرفصل را گذرانده باشند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)