تالار گرگان به انجمن نمایش گلستان واگذار شد/افتتاح موزه تالار - خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۹

تالار گرگان به انجمن نمایش گلستان واگذار شد/افتتاح موزه تالار

گرگان- مدیر تالار فخرالدین اسد گرگانی از واگذاری سه بخش تالار به انجمن های نمایشی خبر داد و گفت: طی روزهای آینده یک موزه از تجهیزات قدیمی تالار فخرالدین اسد گرگانی در این مکان برگزار می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)