تشکیل کارگروه ویژه برای رسیدگی به وضعیت "گروه ملی فولاد ایران" - رهیاب

رهیاب ۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۵

تشکیل کارگروه ویژه برای رسیدگی به وضعیت "گروه ملی فولاد ایران"

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص تعطیلی و وضعیت کارخانه تولید فولاد خوزستان اظهارداشت: با توجه به پیگیری های کارگران و کارکنان گروه ملی تولید فولاد ایران در خصوص تعطیلی این کارخانه در نشستی که با نمایندگان استان خوزستان داشتیم تصمیم بر این شد تا کارگروهی را در هفته جاری با حضور مسئولان و مدیران گروه ملی فولاد خوزستان در شهر اهواز تشکیل دهیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)