کارخانه ای که روحانی افتتاح کرده بود سه ماه هم دوام نیاورد! - یزد آوا

یزد آوا ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۴

کارخانه ای که روحانی افتتاح کرده بود سه ماه هم دوام نیاورد!

حرف استاندار یزد قبول 70 درصد تعطیلی ها تقصیر احمدی نژاد بود! نه اصلاً همه تعطیلی کارخانجات در این سه ساله دولت تدبیر هم تقصیر احمدی نژاد است! کارخانه ای که روحانی افتتاح کرد چرا سه ماهه تعطیل شد؟ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)