آمریکا سردمدار ناقض حقوق بشر و بزرگترین نقض کننده پیمان هاست - شبکه اطلاع رسانی دانا

شبکه اطلاع رسانی دانا ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۲:۴۱

آمریکا سردمدار ناقض حقوق بشر و بزرگترین نقض کننده پیمان هاست

محمد جلایی در مورد فشارهای رسانه ای آمریکا به ایران در بحث حقوق بشر، گفت: برخی از کشورهای مورد حمایت آمریکا در منطقه حتی سابقه برگزاری یک انتخابات را ندارند و زنان در آن ها از حقوق اولیه بی بهره اند. در حالی که ایران در بحث رفراندوم، انتخابات، حقوق بشر و جمهوریت بی بدیل در منطقه و یکی از بی نظیرترین کشورهای جهان است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)