250 هزار تن گندم در استان ایلام برداشت شد - جوان ایرانی

جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۸:۱۹

250 هزار تن گندم در استان ایلام برداشت شد

سرویس استانها جوان ایرانی ؛ بخش مرکزی: به گزارش خبرگزاری مهر و نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حشمت الله عسگری اظهار کرد: تولید گندم امسال در ایلام طی چند سال اخیر بی سابقه بود که افزایش نزولات جوی نقش بسیار مهمی در افزایش تولید این محصول راهبردی داشته است. وی میزان برداشت گندم در سال جاری تاکنون را بیش از 250 هزار تن اعلام کرد و افزود: امیدواریم که این میزان به مرز 300 هزار تن نیز برسد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)