کنترل هوشمند محدوده زوج و فرد در پایتخت از 22 فروردین - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۸

کنترل هوشمند محدوده زوج و فرد در پایتخت از 22 فروردین

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران از فعال شدن دوربین های محدوده زوج و فرد در تاریخ 22 فروردین خبر داد. به گزارش سرویس شهری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مهندس وزیری در این باره گفت: ورودی و خروجی های محدوده مرزی زوج و فرد به تعداد 110 معبر و داخل محدوده 70 معبر است که کار نصب سیستم های محدوده مرزی به اتمام رسیده است و از 22 فروردین ماه 1394 تخلفات ورود به محدوده زوج و فرد توسط سیستم های مذکور ثبت و متخلفین جریمه خواهند شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)