برانکو تهران را به مقصد زاگرب ترک کرد - باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۸

برانکو تهران را به مقصد زاگرب ترک کرد

مقاله ها پرسپولیس نیوز: سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از 24 ساعت حضور در تهران کشورمان را به مقصد کرواسی ترک کرد. برانکو ایوانکوویچ که صبح دیروز برای تماشای دیدار تیم های پرسپولیس و النصر به تهران آمده بود صبح امروز تهران را به مقصد زاگرب ترک کرد. برانکو دیروز همچنین قرارداد خود را با پرسپولیس در هیات فوتبال به ثبت رساند تا رسما به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)