رونمایی از 201 اتوبوس جدید برقی در تهران؛ نوسازی 588 دستگاه اتوبوس - روزنامه جوان آنلاین
رونمایی از 201 اتوبوس جدید برقی در تهران؛ نوسازی 588 دستگاه اتوبوس
سایر منابع:
سایر خبرها
200 دستگاه اتوبوس دوکابین در راه تهران هستند
خدمات ارائه می کنند. وی همچنین اشاره کرد: 110 دستگاه اتوبوس برقی از چین در مسیر ایران هستند و روند تکمیل این ناوگان ادامه دارد. وی ضمن قدردانی از تمام افرادی که در توسعه حمل و نقل عمومی نقش داشتند، تأکید کرد: تلاش های شهرداری تهران برای تحقق وعده ها همچنان ادامه دارد. سروری افزود: ظرف دو هفته آینده دو رام قطار ملی به خطوط مترو اضافه خواهد شد و این اقدام بخشی از
اضافه شدن 14 واگن قطار به ناوگان مترو تهران
ناوگان برقی در تهران خواهیم بود. وی همچنین خبر داد: در یکی دو هفته آینده نیز دو رام یعنی حدود 14 واگن قطار ملی هم به ناوگان مترو تهران اضافه خواهد شد؛ همچنین نزدیک به 200 دستگاه اتوبوس دوکابین نیز در حال حمل به سمت کشور است. امیدواریم با واردات این اتوبوس ها شاهد توسعه حمل و نقل عمومی پاک در شهر تهران باشیم. گل طلایی شورای ششم واگن های مترو است که امید می رود طبق وعده های اعلام شده، اولین
تهران در مسیر حمل ونقل پاک؛ اتوبوس های برقی و واگن های ملی در راه هستند
دیگر نیز در مسیر انتقال به کشور قرار دارند که به زودی وارد چرخه خدمت خواهند شد. وی از اضافه شدن دو رام قطار ملی معادل 14 واگن به ناوگان مترو تهران در هفته های آینده خبر داد و افزود: نزدیک به 200 دستگاه اتوبوس دوکابین نیز در حال حمل به کشور هستند. عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری برای توسعه حمل ونقل عمومی پاک، کاهش وابستگی به
بازسازی خسارات جنگ، برگ زرینی در افتخارات مدیریت شهری است
بازسازی خواهد شد. بر این اساس، تا پایان سال جاری بیش از 1300 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان پایتخت افزوده می شود. آقامیری با اشاره به سیاست گذاری های شورای شهر در آغاز این دوره تصریح کرد: 40 درصد بودجه شهر تهران در سه سال گذشته به توسعه حمل ونقل عمومی اختصاص یافته است. نتیجه این سیاست، خرید 1184 دستگاه واگن مترو در این دوره بوده است؛ در حالی که در 25 سال گذشته تنها 1180 واگن خریداری شده
311 اتوبوس برقی مهمان جدید تهرانی ها
این نکته تا امروز حدود 3100 اتوبوس در شهر تهران عملیاتی هستند و باید این تعداد به دوبرابر برسد تا تعادلی در زمینه حمل نقل شهری صورت بگیرد می گوید: حدود 3100 دستگاه اتوبوس در خطوط اتوبوسرانی تهران فعال است. طبق آن چیزی که در سند چشم انداز آمده، تهران برای رسیدن به شرایط پایدار و نرمال به 7500 دستگاه اتوبوس نیاز دارد. وی بیان می کند روند برقی سازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران شروع شده است
تعداد اتوبوس های برقی تهران به 390 دستگاه رسید/ اضافه شدن 1358 اتوبوس دیگر تا پایان سال جاری
اتوبوس ها در این دوره مدیریت شهری انجام دادیم و بر همین اساس تعداد اتوبوس های تهران امروز به 1809 دستگاه رسیده و ان شاءالله 1358 دستگاه دیگر هم تا پایان سال جاری اضافه خواهد شد. معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: در حوزه بازسازی هم در این دوره اتفاق خوبی رقم زدیم و 588 دستگاه اتوبوس را بازسازی کردیم و تا پایان سال 327 اتوبوس دیگر نیز بازسازی خواهیم کرد. علاوه بر این، گام
3167 اتوبوس نو هدیه ای برای مردم تهران
محسن هرمزی؛ معاون حمل ونقل شهردار تهران روز گذشته گام مهمی در حوزه حمل ونقل برقی برداشته شد و نهضت برقی سازی ناوگان حمل ونقل عمومی جانی تازه گرفت. با ورود 201اتوبوس برقی، دارایی هایمان در بخش اتوبوس های برقی به 390دستگاه رسید. این بزرگ ترین ناوگان اتوبوس برقی است که طی سال های اخیر در کشور وارد خطوط بهره برداری می شود. رقم بی سابقه ای برای نوسازی اتوبوس ها در این دوره مدیریت شهری
سهم اتوبوس های برقی؛ 14 درصد از ناوگان پایتخت
برداری از فاز دوم ناوگان جدید برقی در پایتخت اظهار کرد: ورود اتوبوس های جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی پایتخت الزام بود. تغییرات در حمل ونقل در شهر به وضوح دیده می شود، اولویت ما در استفاده از اتوبوس های برقی هسته مرکزی تهران است. هرمزی معاون حمل ونقل شهردار تهران اعلام کرد: شمار اتوبوس های جدید تهران تا پایان امسال به 3 هزار و 167 دستگاه خواهد رسید که در دوره ششم مدیریت شهری به پایتخت
تهران تحریم نمی شناسد
خارجی؛ بهمن ماه :1071 واگن خارجی وارد می شود. طبق قولی که داده شده، نخستین رام بهمن ماه تحویل شهرداری می شود و مابقی نیز جداگانه وارد کشور می شوند و مونتاژ خواهند شد. فعالیت 1809 دستگاه اتوبوس جدید : اگر تعداد اتوبوس ها را با ابتدای دوره مقایسه کنیم، 1880اتوبوس در ابتدا تحویل داده شده بود که 860دستگاه شاغل بود، اما امروز 500دستگاه اتوبوس بازسازی شده و 1809 دستگاه اتوبوس جدید وارد خطوط شده است
ورود 201 دستگاه اتوبوس برقی جدید به ناوگان حمل و نقل پایتخت
اتوبوس برقی، رقم نوسازی ما به 1809 دستگاه در این دوره خواهد رسید که یک رکورد بزرگ و دست نیافتنی است. با اضافه شدن این ناوگان جمع ناوگان اتوبوسرانی شهر ما در حوزه برقی به 390 دستگاه رسید و این بزرگ ترین حجم اتوبوس برقی است که تا امروز وارد شده است. این اتفاق نوید حمل و نقل پاک را می دهد و مردم آسایش بیشتری داشته باشند؛ برای مجموعه دانشگاه تهران یک خط اختصاصی جدید برای سرویس دهی دانشگاه راه اندازی شد که
کندی نظام اداری، تهران را از 2000 اتوبوس و واگن های مترو عقب انداخت
باشد. رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ضمن قدردانی از همراهی دولت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه و نیز پیگیری نمایندگان تهران، بر استمرار حمایت ها تا تکمیل ناوگان اتوبوسرانی و مترو تأکید نمود و کاهش آلودگی هوا، صرفه جویی در وقت و ارتقای سلامت شهروندان را دستاورد مستقیم توسعه حمل ونقل عمومی دانست. در این مراسم، 201 دستگاه اتوبوس برقی و دو ایستگاه شارژ جدید، به بهره برداری رسیدند. همچنین
2 رام قطار ملی از هفته آینده وارد خطوط مترو تهران می شود
به گزارش 361 درجه ایران ،علیرضا زاکانی، شهردار تهران، از ورود دو رام قطار ملی به خطوط متروی پایتخت از هفته آینده خبر داد و گفت توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی و افزایش اتوبوس های برقی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد. وی در مراسم رونمایی از 201 اتوبوس برقی و افتتاح دو ایستگاه شارژ اظهار داشت: آلودگی هوا و ترافیک بزرگ ترین گلایه مردم است و به همین دلیل نیمی از بودجه شهرداری به حوزه حمل
ورود 201 اتوبوس برقی از امروز در 17 خط در محدوده مرکزی تهران/ ورود واگن ملی از هفته آینده به خطوط مترو
به گزارش خبرگزاری آنا، آیین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح 2 ایستگاه شارژ برقی قورخانه و هنگام (فاز شمالی)، صبح امروز -شنبه 29 شهریورماه 1404- در قالب یکصد و هشتاد و نهمین پویش امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، احمد قیومی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، مهدی چمران رییس شورای ششم و جمعی از اعضای شورای
ورود تاکسی های برقی به ناوگان عمومی؛ هفته آینده
به گزارش ایلنا از شهر، آیین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح 2 ایستگاه شارژ برقی قورخانه و هنگام (فاز شمالی)، صبح امروز -شنبه 29 شهریورماه 1404- در قالب یکصد و هشتاد و نهمین پویش امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، احمد قیومی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، مهدی چمران رییس شورای ششم و جمعی از اعضای شورای
ورود 2 رام قطار ملی به خطوط مترو از هفته آینده
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، علیرضا زاکانی در مراسم رونمایی از 201 اتوبوس برقی و افتتاح 2 ایستگاه شارژ، که با حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ ترین مشکلی که مردم از آن گلایه دارند، یعنی آلودگی هوا و ترافیک، در این دوره مورد توجه جدی مدیریت شهری قرار گرفته و شورای شهر نیمی از بودجه شهرداری را به حوزه حمل و نقل
◄ نوسازی و برقی سازی ناوگان اتوبوسرانی تهران؛ 201 دستگاه اتوبوس برقی وارد خطوط شد
های مورد نیاز شرکت واحد، گامی بلند در بهبود شرایط حمل ونقل شهری و تشویق مردم به استفاده از وسایل نقلیه عمومی است. وی افزود بخش عمده ای از اتوبوس ها و واگن های مترو در داخل کشور تولید می شود و هدف نهایی، خودکفایی کامل در ساخت ناوگان حمل ونقل عمومی است. احمد قیومی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، با اشاره به تخصیص اتوبوس های برقی به 17 خط عملیاتی در 11 منطقه تهران، اعلام کرد: در فاز نخست 7
رونمایی از 201 اتوبوس جدید برقی در تهران؛ نوسازی 588 دستگاه اتوبوس
جوان آنلاین: با هدف توسعه ناوگان حمل ونقل پاک و هوشمند، آئین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح ایستگاه های شارژ پایانه قورخانه و هنگام صبح امروز آغاز شد. محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با تشریح عملکرد این حوزه در دوره مدیریت فعلی، از اقدامات گسترده در زمینه بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، توسعه ایستگاه های شارژ و پیشرفت های مترو خبر داد.
رونمایی از 201 اتوبوس جدید برقی در تهران/ نوسازی 588 دستگاه اتوبوس
به گزارش میراث آریا، با هدف توسعه ناوگان حمل ونقل پاک و هوشمند، آیین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح ایستگاه های شارژ پایانه قورخانه و هنگام صبح امروز آغاز شد. محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با تشریح عملکرد این حوزه در دوره مدیریت فعلی، از اقدامات گسترده در زمینه بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، توسعه ایستگاه های شارژ و پیشرفت های مترو خبر داد
ورود 201 اتوبوس جدید برقی به ناوگان تهران؛ تعداد اتوبوس های برقی به 390 دستگاه رسید
در پاییز 20 تا 30 درصد افزایش می یابد، به شکل روان تری مدیریت شود. همچنین حسین هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران، با اشاره به نوسازی گسترده ناوگان، گفت: در این دوره مدیریت شهری تاکنون 1809 دستگاه اتوبوس نوسازی شده و تا پایان سال جاری، 1358 دستگاه اتوبوس دیگر به ناوگان اضافه خواهد شد. علاوه بر این، 588 دستگاه اتوبوس بازسازی شده و 327 دستگاه دیگر نیز بازسازی خواهد شد.
شهردار تهران: 50 درصد اعتبارات به حمل و نقل عمومی اختصاص یافت
ای مانند مپنا و دانشگاه شریف ایستگاه های شارژ ساخته شد. امروز 2 ایستگاه مهم شارژ بهره برداری می شود. هرمزی گفت: 50 درصد خطوط محوری تهران با ناوگان برقی نوسازی شدند و مسئله هوای پاک با تدبیر شهردار و شورا پیگیری شده است تاکسی های برقی نیز با کمک دولت 2هزار و 752 دستگاه نوسازی شد و هفته گذشته اولین پلاک تاکسی صادر شد. وی با اشاره به اقدامات در حوزه مترو گفت: در این دوره مدیریت
نوسازی 1358 اتوبوس تا پایان سال
شد، گفت: در حوزه بازسازی نیز 588 دستگاه اتوبوس در این دوره بازسازی شده و تا پایان سال 327 دستگاه دیگر نیز بازسازی می شود. هرمزی خاطرنشان کرد: نهضت برقی سازی ناوگان نیز از دیگر دستاورد های این دوره است که با پیمانکاران شایسته ای مانند مپنا و دانشگاه شریف ایستگاه های شارژ ساخته شد. امروز 2 ایستگاه مهم شارژ بهره برداری می شود. معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه خودرو های شخصی
بیش از 50 درصد بودجه عمرانی تهران به توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص یافت
جوان آنلاین: با هدف توسعه ناوگان حمل ونقل پاک و هوشمند، آئین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح ایستگاه های شارژ پایانه قورخانه و هنگام صبح امروز آغاز شد. علیرضا زاکانی، شهردار تهران، با اشاره به اقدامات اخیر مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و کاهش آلودگی هوا، اعلام کرد که امسال بیش از 50 درصد از اعتبارهای عمرانی به بخش حمل و نقل اختصاص یافته است تا تسهیلاتی برای بهره مندی
هفته آینده واگن ملی وارد خطوط می شود
1358 اتوبوس تا پایان پاییز نوسازی می شوند به گزارش سایت شهر، آیین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح 2 ایستگاه شارژ برقی قورخانه و هنگام (فاز شمالی)، صبح امروز -شنبه 29 شهریورماه 1404- در قالب یکصد و هشتاد و نهمین پویش امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، احمد قیومی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
میثم مظفر: جهش در توسعه برقی سازی ناوگان حمل ونقل عمومی دال مرکزی تحول و پیشرفت شهر
ناوگان اتوبوسرانی با توجه به امکانات و قابلیت های رفاهی این ناوگان پیشرفته نیز ارتقاء می یابد. در این دوره بیش از 1900 اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی شده و همچنین 588 اتوبوس قدیمی بطور کامل بازسازی و اورهال شده است. رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران دال مرکزی تحول و پیشرفت در شهر تهران را ارتقای کمی و کیفی شبکه حمل و نقل عمومی و حرکت به سمت برقی سازی دانست و افزود: بی
کمبود ناوگان، مانع اصلی توسعه حمل ونقل عمومی تهران
به گزارش خبرگزاری موج ، در آیینی با حضور مسئولان شهری، 201 اتوبوس برقی جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی تهران پیوست و دو ایستگاه شارژ پایانه های قورخانه و هنگام نیز به بهره برداری رسید. مهدی چمران با تأکید بر ضرورت گسترش حمل ونقل پاک گفت برقی سازی ناوگان و تأمین کافی خودروهای عمومی، شرط اساسی تشویق مردم به کنار گذاشتن خودرو شخصی است. وی با اشاره به پیش بینی های انجام
201 دستگاه اتوبوس برقی به ناوگان حمل ونقل عمومی پایتخت اضافه شد/ برقی شدن نیمی از ناوگان اتوبوسرانی در ...
خبرگزاری میزان - آیین بهره برداری از 201 دستگاه اتوبوس برقی و افتتاح دو ایستگاه های شارژ پایانه قورخانه و هنگام با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل پاک و هوشمند با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران و شهردار پایتخت صبح امروز شنبه 29 شهریور 1404 در منطقه 5 اتوبوسرانی برگزار شد. احمد قیومی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، گفت: امروز شاهد تغییر چهره حمل ونقل عمومی پایتخت هستیم
201 اتوبوس برقی جدید به تهران وارد شد
به گزارش خبرگزاری موج ، با حضور مدیران ارشد شهری، 201 دستگاه اتوبوس برقی جدید و دو ایستگاه شارژ در قورخانه و هنگام به بهره برداری رسید و گام تازه ای برای توسعه حمل و نقل پاک در تهران برداشته شد. این اقدام بخشی از طرح برقی سازی ناوگان است که اکنون 50 درصد خطوط اتوبوسرانی پایتخت را پوشش می دهد. احمد قیومی با اشاره به آغاز فاز دوم این طرح گفت اولویت استفاده از اتوبوس
اختصاص بیش از نیمی از بودجه عمرانی تهران به توسعه حمل و نقل عمومی
به گزارش خبرگزاری موج ، علیرضا زاکانی در آیین بهره برداری از 201 اتوبوس برقی و دو ایستگاه شارژ اعلام کرد که بیش از نیمی از بودجه عمرانی تهران امسال صرف توسعه حمل و نقل عمومی شده تا وابستگی شهروندان به خودرو شخصی کاهش یابد. او از تکمیل تمامی خطوط هفتگانه مترو تا آبان خبر داد و گفت قرارداد 900 واگن برای خطوط جدید و تکمیل خطوط چهار و شش بسته شده است. شهردار تهران با